אישום נגד חמישה חשודים בתקיפה בסמוך לקבר שמואל הנביא

בנצי לייזרוביץ No Comments on אישום נגד חמישה חשודים בתקיפה בסמוך לקבר שמואל הנביא

כתבי אישום הוגשו היום כנגד חמישה נאשמים שנטלו חלק באירוע האלימות שהתרחש סמוך למתחם קבר שמואל הנביא הסמוך לירושלים

צילום: יוסי זמיר/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת חקירת אירוע התקיפה האלימה שהתרחשה לפני כשבועיים (26.8) בסמוך למתחם קבר שמואל הנביא שמצפון לירושלים, ולאחר שנעצרו 9 חשודים במעורבות בכך, הבשילו פעולות החקירה המתנהלת בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים לכדי כתבי אישום שהוגשו היום (חמישי) כנגד 5 נאשמים בבית המשפט הצבאי.

מדובר בחקירה אותה ניהלה כאמור תחנת לב הבירה, לאחר שעפ״י החשד הנאשמים ונוספים היו מעורבים באופן פעיל בתקיפה שנבלמה ע״י לוחמי מג״ב וזמן קצר לאחר מכן, בפעילות משולבת של בלשי המשטרה יחד עם מג"ב, הצליחה המשטרה לשים ידה על אותם חשודים שהועברו לחקירה בחשד לעבירות של השתתפות בתגרה, תקיפה וחבלה, עבירות ממניע של גזענות/עוינות כלפי הציבור ועבירות נוספות.

במהלך פעולות החקירה שנערכה, הוארך מעצרם של החשודים תוך שנמשכו ועדיין נמשכים פעולות לאיתורם של מספר מעורבים נוספים. בימים האחרונים הבשילה חקירת חלקם של החשודים וכאמור, כנגד 5 מהם הוגשו היום כתבי האישום על ידי התביעה הצבאית.

במשטרה מבהירים כי מדובר בחקירה שטרם מוצתה עד תום וצפויים מעצרם וכתבי אישום כנגד נוספים. "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד אירועי אלימות בכלל ואירועי אלימות לאומנית בפרט, תוך שימוש במגוון יכולות ואמצעים להגיע אל החשודים ולמצות עמם את הדין בתום חקירה".



0 תגובות